tag:blogger.com,1999:blog-8516780537937881119.post188299212297003481..comments2023-05-07T08:24:02.926-07:00Comments on Broken Road: Conversations with remarkable people, v.27: Γιάννης ΟικονομίδηςΆκης Καπράνοςhttp://www.blogger.com/profile/08706074611792171972noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-8516780537937881119.post-78965224981633367902016-10-15T01:08:36.448-07:002016-10-15T01:08:36.448-07:00Διάβασα τη συνέντευξη του καλλιτέχνη Ηθοποιού-Σκην...Διάβασα τη συνέντευξη του καλλιτέχνη Ηθοποιού-Σκηνοθέτη. Τον αγνοώ, αλλά καταλαβαίνω πολύ καλά τι λέει και τι θέλει να είναι. Χαίρομαι προσωπικά για κάτι που ποτέ δε χώνεψα καλά, το θεώρησα αυθάδη, εγωτική αυθαιρεσία και που μας πίεσαν αφόρητα να το δεχτούμε ως το μέλλον του Θεάτρου, την Performance. Θυμάμαι την κ. Μπαζιάκα, που, παραπονούμενος εγώ για την κατάντια του Θεάτρου, σε μιαν παράσταση που ήμασταν συνθεατές, να μου λέει. "Είτε θέλετε, είτε δε θέλετε, είτε σας αρέσει, είτε δε σας αρέσει, το Θέατρο θα συνεχίσει έτσι στο μέλλον." Μα έτσι καταργείται ο συγγραφέας, αντέτεινα εγώ," "Αυτό είναι αμελητέο, αν χρειάζεται" ή κάπως έτσι, με τη γνωστή της έπαρση, όταν χρειάζεται να τη δείχνει. Και με τον Καμπανέλλη είχα συζήτηση, όχι μιαν και δυο φορές, και προσωπικά, αλλά και σε συνέντευξη, που του είχα πάρει για το Ραδιοφωνικό Σταθμό της Ι. Α. Κρήτης. Kαι του ίδιου του φαινόταν ακαταλαβίστικο το νέο κύμα της κατάργησης του Λόγου, δεχόμενος βέβαια την δυνατότητα ύπαρξης του Λόγου και δι' άλλων μέσων. Αλλά όχι, παντελή κατάργηση του μύθου. του άρεσε η σαφήνεια, η ξεκάθαρη στόχευση και ο καθαρός μύθος. Γιατί τα λέω αυτά εδώ; Μα γιατί καταλαβαίνω ότι ο άνθρωπος αυτός, με ό, τι λέει, και χωρίς να έχω δει τη δουλειά του, έρχεται ως επανανανεωτής του γνωστού, με Συγγραφέα, Θεάτρου. Οπότε χαίρομαι ειλικρινά και καλωσορίζω τον νέο Νεκροθάφτη της Παράβασης. Θα σε δω, το υπόσχομαι.Ξενοφών Βουρλιώτηςhttps://www.blogger.com/profile/04841450983308454820noreply@blogger.com